Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/1889/4004
Title: Factors influencing consumers’ adoption of electronic shopping: findings from a meta-analysis
Authors: Maestripieri, Silvia
Publisher: Universita' di Parma. Dipartimento di Scienze economiche e aziendali
Document Type: Doctoral thesis
Data: 17-Mar-2020
Rights: © Silvia Maestripieri, 2019
Appears in Collections:Economia, Tesi di dottorato

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dissertation_Silvia Maestripieri.pdfTesi di Dottorato3.11 MBAdobe PDFView/Open
Relazione sulle attività svolte_Silvia Maestripieri.pdf
  Until 2100-01-01
Relazione sulle attività svolte140.88 kBAdobe PDFView/Open Request a copy
Dichiarazione Tesi Dottorato_Silvia Maestripieri.pdf
  Until 2100-01-01
Dichiarazione per la consegna687.16 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.